Het zijn uitzonderlijke tijden. Berichtgevingen en beelden die ons via televisie, internet en radio bereiken zijn die uit boeken en films. Helaas is met het Corona-virus er een nieuwe realiteit die ons allen direct of indirect raakt. Juist nu heeft u en hebben uw klanten, mogelijk meer dan ooit vragen over uw bereikbaarheid. Wij begrijpen dit en kunnen u van dienst zijn op het vlak van uw telefonische bereikbaarheid.
Wilt u dat uw klanten een specifiek telefoonnummer bellen voor informatie aangaande de huidige crisis, om uw kantoor te ontlasten? Dan kunt u door ons daarvoor voorzieningen treffen. Moeten uw medewerkers thuiswerken en daar op het kantoornummer bereikbaar zijn? Ook dan kunnen wij u daarmee van dienst zijn.
Wij adviseren u graag en helpen u de voorzieningen in te richten. Bel met ons op 0546 851 663 keuzeoptie 2, telefonie.
U kunt uw vragen uiteraard ook sturen naar of via het contactformulier.
Per september 2019 stopt KPN haar dienstverlening over PSTN (analoge lijn) en ISDN (digitale communicatie over analoge lijnen). Het alternatief voor telefonie over deze lijnen is VoIP. Microcenter levert VoIP telefonie voor kleine en grote omgevingen, al dan niet met vestigingen. Of het nu gaat om één of honderden toestellen, op kantoor, onderweg, vast , mobiel of een combinatie daarvan, er is voor iedereen een totaaloplossing beschikbaar.
KOSTENREDUCTIE, SCHAALBAARHEID EN FLEXIBILITEIT
VoIP maakt dat uw kosten omlaag gaan en dat u flexibel bent. Zo schaalt uw centrale mee met de dynamiek van uw organisatie. Omdat de VoIP omgeving volledig te beheren is, is eenvoudig extra aansluitingen te realiseren of deze te reduceren. Toe aan een nieuw mobiel contract of kunt u overstappen? Integreer dan uw mobiele telefoonabonnement(en) in de VoIP omgeving. Of maak gebruik van een app op uw mobiele telefoon. Zo bent u op kantoor, maar ook onderweg, gewoon bereikbaar alsof u op kantoor bent. Het maakt dat uw werkplek overal kan zijn!
VOIP TELEFOONTOESTELLEN
Door gebruikmaking van professionele VoIP telefoontoestellen, geniet u van intuïtieve toestellen van goede kwaliteit en gebruiksgemak. De toestellen worden perfect ondersteund en regelmatig voorzien van de laatste software-updates. Daarnaast geniet u van HD-geluidskwaliteit tussen de toestellen onderling en gesprekken met andere VoIP toestellen die HD-kwaliteit ondersteunen.
BETROUWBARE CENTRALE
Onze telefonieplatform is ondergebracht bij RoutIT, marktleider op gebied van VoIP en totaalcommunicatie. Het is volledig redundant uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt om verstoringen zo snel mogelijk te ondervangen, zodat u daar geen hinder van ondervindt.
MICROCENTER UW CSP?
Microcenter is officieel RoutIT partner en beschikt over gecertificeerd personeel dat over praktische kennis en ervaring beschikt om voor u het verschil te kunnen maken. Maatwerk en proactief meedenken zit in het DNA van ons bedrijf. Wij willen voor ieder van onze klanten de Cloud Service Provider met toegevoegde waarde zijn.
Wilt u kennis maken met de mogelijkheden van VoIP en Microcenter als Cloud Service Provider? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!
of 0546-851663